$1 мільярд у кишені та сумнівне майбутнє бренду: Гейлі Бібер продала Rhode
Швидка капіталізація, гучний гайп у TikTok, мільйони юних фанів — й от результат! Чутки підтвердилися!

Гейлі Бібер уклала угоду з продажу свого б’юті-бренду компанії e.l.f. Чутки все ж підтвердилися! Угода вартує $ 1 мільярд. Свій бренд Rhode Гейлі представила 3 роки тому з акцентом на мінімалізм, догляд і здорове сяйво. Минуло ще не так багато часу, але лояльна молода аудиторія вмить зробила її айтеми вірусними, у тіктоці зокрема.

Кожний дроп — лімітований, шалений попит, купа розпаковок і схвальних відгуків, і от всього за три роки Rhode вже став культовим серед юного покоління Z, особливо завдяки бальзамам для губ і чохлам на айфони.

 

Експерти вважають, що ця угода продумана і вигідна найперше для Гейлі. Утім, вона відкриває і для Rhode купу можливостей, серед яких швидкий шлях до глобального масштабування і відкриття офлайн-магазинів.

Адже дотепер придбати косметику Rhode було можливо тільки онлайн на офіційному сайті й у невеличких попапах. До сьогодні акцент був саме на вплив Гейлі в соціальних мережах як головної інфлюенсерки у світі.

Найважливіше, що у місис Бібер залишається процент у компанії, і до того ж вона і далі буде обличчям і головною натхненницею бренду, але тепер із новим впливом.

«E.l.f. Beauty відкриває неймовірну можливість підвищити та прискорити нашу здатність охопити ще більшу кількість людей інноваційними продуктами та розширити нашу дистрибуцію по всьому світу», — заявила Гейлі.

Взагалі-то ця бізнес-схема не нова, а вже доволі робоча прибуткова модель серед інфлюенсерів. Її подруга Кайлі Дженнер, наприклад, також за кілька років довела свій косметичний бренд Kylie Cosmetics до піку і швидко продала, коли той вартував найбільшої суми на ринку і був у топі серед її фанів. І це, як подейкують експерти, для подібних «швидких» зіркових брендів це найкращий шлях. Адже далі попит буде тільки падати і підняти його на ту висоту буде складно.

Компанія Elf (скорочення від eyes, lips and face) виплатить акціонерам Rhode $800 мільйонів у вигляді комбінації коштів та акцій, а також додаткову потенційну винагороду у розмірі $200 мільйонів. Для Elf угода ознаменує зміну стратегії та вихід на ринок товарів для молоді.
Утім, чого очікувати фанам?

З огляду на те, що основний продукт Elf (доступні хайлайтери та помади за $2 долари) є в кожному супермаркеті США минулої ексклюзивності тут чекати не варто. Як пишуть у мережі, майже завжди, коли незалежний б’юті-бренд поглинає велика корпорація, у хід йде комерція, якість падає і формули починають спрощувати. Філософія Гейлі на «лімітованість» поступиться відомому принципу «Швидше, дешевше, більше».

Зрозуміло, що далі в хід підуть дешевші інгредієнти, логістику та упаковку оптимізують. Побачимо згодом, може ще варто чекати якийсь мерч Rhode.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: