15-й Одеський міжнародний кінофестиваль представив іміджевий ролик
Він став продовженням постера фестивалю, який оживив художник Дмитро Донськой.

15-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який проходитиме в Києві з 12 до 20 липня, представив цьогорічний офіційний іміджевий ролик. Він став продовженням постера фестивалю, який оживив художник Дмитро Донськой.

Нагадуємо, що постер цьогорічного фестивалю був розроблений за допомогою штучного інтелекту. Він уособлює в собі естетику будівлі фестивального центру — Будинку кіно, збудованого в стилі «футуризму». Будинок кіно є історичним місцем українського кіно і символізує єдність та стійкість українських кінематографістів упродовж десятиліть.

«У відео ми демонструємо, наскільки важливий кожен елемент. Лише у взаємодії та русі вони створюють цілісну картину. Так само важливо і в процесі створення кіно та його подальшому житті, щоб кожен елемент був у синергії з усіма іншими», — зазначила Анна Мачух, генеральна директорка ОМКФ.

 

Фестивальні абонементи вже у продажу і доступні за посиланням. Поспішайте!

15-й Одеський міжнародний кінофестиваль проходить за підтримки Державного агентства України з питань кіно та Програми «Креативна Європа» Європейського Союзу.

Генеральний спонсор — ТАСКОМБАНК.

Музичний партнер — Радіо «Сільпо».

Партнер — Mastercard.

Офіційний автопартнер — MAZDA.

Офіційний партнер — UpHub.

Водний партнер — артезіанська вода Avalon.

Генеральний телевізійний партнер — ICTV 2

Головний медіапартнер — 1+1 media.

Інформаційний партнер — Київстар ТБ.

Медіапартнер — MEGOGO.

Інформаційний диджитал-партнер — Jetsetter.ua.

Артмедіапартнер — Harper’s Bazaar.

Інформаційний партнер — Marie Claire.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: