
15-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який проходитиме в Києві з 12 до 20 липня, представив цьогорічний офіційний іміджевий ролик. Він став продовженням постера фестивалю, який оживив художник Дмитро Донськой.
Нагадуємо, що постер цьогорічного фестивалю був розроблений за допомогою штучного інтелекту. Він уособлює в собі естетику будівлі фестивального центру — Будинку кіно, збудованого в стилі «футуризму». Будинок кіно є історичним місцем українського кіно і символізує єдність та стійкість українських кінематографістів упродовж десятиліть.
«У відео ми демонструємо, наскільки важливий кожен елемент. Лише у взаємодії та русі вони створюють цілісну картину. Так само важливо і в процесі створення кіно та його подальшому житті, щоб кожен елемент був у синергії з усіма іншими», — зазначила Анна Мачух, генеральна директорка ОМКФ.
Фестивальні абонементи вже у продажу і доступні за посиланням. Поспішайте!
15-й Одеський міжнародний кінофестиваль проходить за підтримки Державного агентства України з питань кіно та Програми «Креативна Європа» Європейського Союзу.
Генеральний спонсор — ТАСКОМБАНК.
Музичний партнер — Радіо «Сільпо».
Партнер — Mastercard.
Офіційний автопартнер — MAZDA.
Офіційний партнер — UpHub.
Водний партнер — артезіанська вода Avalon.
Генеральний телевізійний партнер — ICTV 2
Головний медіапартнер — 1+1 media.
Інформаційний партнер — Київстар ТБ.
Медіапартнер — MEGOGO.
Інформаційний диджитал-партнер — Jetsetter.ua.
Артмедіапартнер — Harper’s Bazaar.
Інформаційний партнер — Marie Claire.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: