Підтримую лікарів
25 найвпливовіших людей в Інтернеті за версією Time
Серед них Меган Маркл та принц Гаррі, Дональд Трамп, Аріана Гранде й менш очевидні персони.

Сила Інтернету незаперечна, тож вже п’ятий рік поспіль авторитетне видання Time визначає ключових інфлюенсерів, розглядаючи їх глобальний вплив на соціальні медіа та їхню загальну здатність керувати новинами. Дивимося, хто наразі потрапив у список 25-ти найвпливовіших у мережі.

Коли принц Гаррі та Меган Маркл у квітні запустили незалежний соціальний медіа-аккаунт @SussexRoyal в Instagram, він був просто зобов’язаний підняти хвилю. Кількість фоловерів досягла 1 мільйона послідовників у перші шість годин – рекорд платформи, а наразі нараховує понад 9 мільйонів. Більшість публікацій присвячена роботі пари як членів королівської сім’ї. В аккаунті регулярно привертається увага до таких питань, як зміна клімату та проблеми психічного здоров’я – розумна стратегія, вважають експерти, називаючи підхід герцога Сассекського до соціальних медіа дуже далекоглядним та грамотним з точки зору встановлення своєї ідентичності за межами корони. У червні палац підтвердив, що пара виходить з Королівського фонду, започаткованого принцами Гаррі та Вільямом у 2009 році, щоб запустити свою власну благодійну організацію.

Меган Маркл та принц Гаррі

В переліку присутній президент США Дональд Трамп, який, на думку видання, збільшив свою цифрову присутність за останній рік. Трамп дуже активно твітує. Так, наприклад, 1 травня він опублікував 84 повідомлення! До того ж його активність викликає чималу зворотну реакцію та увагу ЗМІ.

Дональд Трамп

Коли вийшов другий альбом Аріани Гранде, він одразу посів всі три перші місця на Billboard Hot 100 chart, чого ще не робив жоден артист з часів Beatles. Але її успіх був частково спричинений ажіотажем, який вона збудувала у Twitter. Також Гранде стала найпопулярнішим музикантом в Instagram. Загалом у неї 223 мільйони послідовників у Instagram та Twitter, що дозволяє дівчині активно просувати свою музику.

Аріана Гранде

Серед селебріті Time також виділив Карді Бі, яка має в Instagram 47 мільйонів фоловерів. Відео, меми, світлини з червоних хідників, концертні кадри та політичні місії – такий контент в аккаунті артистки. Між іншим Карді не соромиться гучно критикувати президента Трампа.

Карді Бі

Як можна досягти успіху ток-шоу в епоху Інтернету? Подивіться Red Table Talk у Facebook Watch, де Джада Пінкет Сміт разом з дочкою Уіллоу та матір’ю Адрієнн обговорює найгарячіші теми, й кожна доносить точку зору свого покоління. Після кожного епізоду в мережі продовжуються палкі обговорення.

Red Table Talk

Ім’я Кріс Годфрі вам, мабуть, невідоме, але ви точно чули про його творіння: рекордний пост в Instagram з яйцем, який став найбільш популярним зображенням соцмережі в січні. Годфрі, який працює в лондонському рекламному агентстві, розпочав свою кампанію з зображенням єдиного яйця на білому тлі і прямим меседжем: «Давайте разом встановимо світовий рекорд». І встановив – понад 53 мільйони! Годфрі та його команда повернули цей вірусний успіх до інтерактивного контенту та важливих питань, зокрема, важливості психічного здоров’я.

Кріс Годфрі

Відзначив Time також 19-річну Рагаф Мохаммед, біженку з Саудівської Аравії, чия справа викликала великий міжнародний резонанс. Рагаф втекла від сім’ї, назвавши її образливою системою, в якій опікунам-чоловікам надається влада над життєвими рішеннями своїх родичів, включаючи можливість поїздки за кордон. Дівчина опинилася одна в Бангкоку без паспорта, тож її чекала неминуча депортація на батьківщину. Завдяки Твіттеру світ дізнався не лише про становище цієї дівчини, але й усіх жінок у цій країні. В режимі онлайн вона об’єднала приблизно 45 000 послідовників за один день, а хештег #SaveRahaf привернув увагу Агенції у справах біженців, яка в кінцевому підсумку допомогла Рагаф оселитися в Канаді, пише Time. Упродовж кількох місяців зростаюча кількість саудівських втікачів також використовувала соціальні медіа для підвищення обізнаності щодо ставлення до саудівських жінок. Тепер, згідно з доповіддю Wall Street Journal, чиновники в Саудівській Аравії можуть розглядати спрощення обмежень подорожувати для жінок.

Рагаф Мохаммед

Також у списку опинилися найпопулярніший у світі іспаномовний YouTuber Герман Гармендіа, бьюті-влогер Джеймс Чарльз, американська 23-річна акторка, влогерка та гумористка Лайза Коші, що є дуже популярною в Instagram (17,9 млн) та TikTok (14 млн). Ще політичний журналіст і влогер Карлос Маза та геймер й активний благодійник Бенджамін Лупо. Власниця 11-мильйонного аккаунта Чжан Дайі, яку називають китайським аналогом Кайлі Дженнер в контексті e-commerce, унікальна зірка-тінейджер, 16-річна JoJo Siwa з Небраски, яка на YouTube щодня отримує щонайменше 2 мільйони переглядів та 18-річна американська влогерка Емма Чемберлен – всі вони наводять яскраві приклади того, наскільки інакшим росте нове покоління і як швидко формує свій вплив на світ за допомогою мережі.

Лайза Коші

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: