Алла Костромічова обрала амбасадорів свого бренду
Серед учасників шоу "Топ-модель по-українськи".

“В фіналі шоу “Топ-модель по-українськи” останнім випробуванням для учасників стала фотосесія для мого бренду @modelssbasics, – розповідає модель та ведуча шоу Алла Костромічова. – Це капсульна колекція футболок з оригінальними принтами модельної та іншої тематики.”

Для кожного з 15 учасників проекту Алла підготувала індивідуальний принт, що личить саме йому. Вони поділились на команди та отримали завдання: зрежисирувати групову рекламну зйомку бренду. З команди, яка краще впоралася із завданням, ведуча обрала двох моделей, які отримали звання амбасадорів бренду. Ними стали Юля Дихан і Діма Сукач.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: