Apple, Amazon та Google: топ-10 найдорожчих брендів світу за версією Forbes
П’ятірка лідерів залишилася незмінною з минулого року!
Ж

урнал Forbes представив рейтинг 100 найдорожчих брендів світу. Як запевнили аналітики видання, пандемія досить неоднозначно вплинула на вартість та прибутки найвідоміших брендів. 

Якщо Mercedes, Nissan та інші втратили позиції, то IT-компанії та стрімінгові платформи з онлайн-торгівлею, зокрема, PayPal, VISA та Netflix, істотно підвищили вартість своїх брендів за останні 12 місяців.

Засновник Amazon Джефф Безос

З прибутком у 241,2 мільярда першу сходинку (до речі, як і торік) посіла компанія Apple, також серед лідерів — Disney, Amazon та Google. За показниками дещо здає позиції Facebook. Замикають топ-10 бренди McDonald’s та Louis Vuitton. Загальна вартість брендів топ-100 рейтингу виросла до $2,54 трильйонів.

Топ-10:

 

Apple — $241,2 млрд (+ 17%).
Google — $207,5 млрд (+ 24%).
Microsoft — $162,9 млрд (+ 30%).
Amazon — $135,4 млрд (+ 40%).
Facebook — $70,3 млрд (– 21%).
Coca-Cola — $64,4 млрд (+ 9%).
Disney — $61,3 млрд (+ 18%).
Samsung — $50,4 млрд (– 5%).
Louis Vuitton — $47,2 млрд (+ 20%).
McDonald’s — $46,1 млрд (+ 5%).

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: