Більше не Kimono: після скандалу Кім Кардаш’ян змінила назву бренда білизни
«Я вмію слухати та реагувати на критику».
Д

ебютна лінія авторської білизни Кім Кардаш’ян — Kimono Intimates — стала предметом гучних суперечок в мережі. І хоча ідея бренда розроблялась 15 років, його назва точно не була добре продуманою. Користувачі майже одразу закликали Кім відмовитися від слова Kimono і не асоціювати національний одяг Японії з білизною, що корегує фігуру.

Після хвилі критики  Кім оголосила, що буде запускати бренд під назвою Solutionwear. В інтерв’ю журналу WSJ вона розповіла, що зміна назви відбулася через негативну реакцію: «Я дійсно мала невинні наміри. Я вмію слухати, прислуховуватися й реагувати на критику, а найголовніше — я люблю Японію. Мій чоловік як раз був у Японії, коли все це відбувалося. Це місце сили, яке ми обидва дуже любимо. Дякую за розуміння та підтримку».

«Мій бренд — це гарна альтернатива для корегування тіла з будь-якими формами та типом шкіри: в розмірах від XXS до 4XL у 9 відтінках. Я не можу дочекатися, коли ви нарешті відчуєте цю тканину та спробуєте її ефект!», — розповідала Кім в червні та демонструвала галерею з перших примірників. Про старт продажів поки заявлено не було, адже на затримку впливає зміна назви та вирішення наслідків, до яких вона призвела.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: