Бренд Bottega Veneta запустив власне діджитал-видання
Саме тому він видалив акаунти у всіх соцмережах.

Місяць тому бренд Bottega Veneta видалив акаунти у всіх соціальних мережах. Як сказав креативний директор Деніел Лі: «Соціальні мережі гомогенізують культуру, там у всіх однаковий контент. Я маю безліч ідей, які потребують окремої платформи». Саме так з’явилося нове онлайн-видання бренда, перший випуск якого вже доступний на сайті.

Ресурс є втіленням нової маркетингової стратегії Bottega Veneta та майданчиком для реалізації проєктів молодих талановитих митців. Виходитиме журнал щоквартально, а контент буде виключно візуальним – фото та відео, створені відомими художниками, фотографами та дизайнерами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: