Бренд Cosmopolitan відновив роботу в Україні
Про терміни виходу друкованої версії видання буде повідомлено додатково.
З

29 березня 2024 року бренд Cosmopolitan — знову в Україні. Компанія DP Media отримала ліцензійні права, надані Hearst Magazines, на публікацію видання Cosmopolitan, управління вебсайтом cosmo.com.ua та соціальними мережами, а також організацію публічних заходів цих видань в Україні. Сайт cosmo.com.ua відновив роботу на чолі з головною редакторкою Юлією Николайчук.

«Ми надзвичайно раді повернути на вітчизняний ринок такі шановані бренди, як Harper’s Bazaar та Cosmopolitan, аби й надалі пропонувати найбільш креативні та ефективні комунікаційні рішення для партнерів з урахуванням досвіду нашої роботи. Ми впевнені, що наші спільні зусилля з однією із найбільш впливових медіакомпаній світу Hearst Magazines відіграють важливу роль у подальшому розвитку брендів Harper’s Bazaar та Cosmopolitan на українському ринку», — зазначила Наталія Дунайська, видавець і CEO компанії DP Media.

Про терміни виходу друкованої версії видання буде повідомлено додатково.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: