Бренд Hennessy виділить грант для артистів у межах міжнародного конкурсу
Автентичні традиції, що відроджуються через сучасне звучання.
Б

ренд Hennessy виділить грант для артистів, які керуються традиціями у створенні власної музики. Переможців міжнародного конкурсу визначать музиканти з декількох країн, включаючи український гурт Onuka.

Нині Hennessy з’являється всюди, де креативність сприяє розвитку міської культури, тим самим налагоджуючи зв’язок між різними світами та видами мистецтв, між минулим і сьогоденням. Він об’єднує безліч талановитих людей.

Бренд Hennessy продовжує глобальну кампанію All I Need, в якій представники різних креативних індустрій діляться історіями творчого шляху. Новими героями стали музиканти відразу з декількох країн: Onuka (Україна), Super Besse (Білорусь), Tamada (Грузія) та The Buhars (Казахстан).

Разом із Hennessy герої кампанії починають відвертий діалог про те, що робить кожну людину унікальною, як на це впливають події з минулого, в чому особливості різних культур і національностей, та як все це породжує традиції.

Бренд Hennessy понад 250 років зводить мости між минулим і сьогоденням, залишаючись вірним своїм традиціям.

Це ставлення до спадщини поділяють і герої проєкту.

Мінський гурт Super Besse ділиться історією, як рутина та одноманітний побут вилилися в протест проти нудьги, що став основою їхнього холодного постпанк звучання. Учасники казахського проєкту The Buhars розмірковують про унікальність своєї вітчизняної музичної культури в умовах нового часу, а їхнім головним провідником у цьому стають традиційні інструменти. Lasha Chapel aka Tamada, який пише в жанрі електронної музики, розповідає про шлях завдовжки в 10 років: після довгої подорожі по Європі він знайшов свою аудиторію тоді, коли повернувся в Грузію і почав співати рідною мовою.

Окремим епізодом проєкту стане розповідь фронтвумен українського гурту ONUKA Нати Жижченко про її дідуся, який сам виготовляв музичні інструменти. За сюжетом історія родини плавно перетікає в прем’єру музичного відео на трек TY, де ці інструменти і звучать. Пісня увійшла до складу нового альбому KOLIR, що поєднує в собі автентичне звучання з електронною музикою. Унікальні архівні кадри, а також подорож по майстерні дідуся в родинному будинку в Чернігові — можливість уважно розглянути артефакти з минулого артиста та пройти творчий шлях проєкту ONUKA.

Наприкінці кожної відеорозповіді музиканти називають мету всіх цих історій та міжнародної кампанії Hennessy All I Need в цілому: надихнути молоде покоління музикантів на пошук відповідей: де зародилася їхня власна унікальність і з чого складається музика, яку вони створюють.

Для цього бренд Hennessy візьме на себе роль фонду і виділить грант на суму 5000 євро, який буде розіграний у межах конкурсу. Onuka, Super Besse, Tamada та The Buhars стануть його кураторами та оберуть по одному переможцю, який отримає грошовий приз на реалізацію свого творчого проєкту.

Щоби подати заявку на грант учасникам конкурсу необхідно опублікувати пост на своїй сторінці в Instagram з відповіддю на запитання «Як моє минуле знаходить відображення в музиці?» і «Що мені необхідно, щоб донести мою ідею всьому світу?», поставити хештег проєкту #HennessyVSAllINeed і відмітити Instagram-аккаунт артиста, який буде оцінювати заявку. Конкурс триватиме до 25 серпня. Вибір переможця здійснять артисти проєкту за сприяння Hennessy.

Ната Жижченко (фронтвумен ONUKA):

«Музична сфера дуже сильно постраждала, але це як сито, що відсіює найсильніших. Не тільки в реалізації, а в їх вірі, в їх неможливості займатися чимось іншим. Я думаю, що це ті удари, які відшліфовують музичну індустрію.

Ми стаємо свідками епохи, коли індустрія тотально змінюється не за кілька років, а буквально у нас на очах.

Чим сильніший твій фундамент, тим сильніша твоя ідея, сильнішою стає людина, її світогляд. Я відчуваю, що за мною стоїть безліч поколінь і спадковість у передачі знань. І вона обов’язково знайде вихід».

Конкурс триває з 14 липня до 25 серпня 2021 року на території України (крім тимчасово окупованих територій та зони проведення ООС). Про умови, місце проведення та обмеження акції можна дізнатися на сайті. Лише для повнолітніх.

Усі відео можна знайти на офіційних YouTube-каналах і у соціальних мережах артистів.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: