одна індустрія зазнала змін! Так, про рішення зменшити кількість колекцій вже заявили чисельні модні бренди, зокрема, Gucci та Armani. Тим часом бренд Chanel здавати обертів не збирається. Французький Дім планує й надалі представляти по 6 колекцій на рік, але, як запевняють експерти, не з таким розмахом, як було за часів Карла Лагерфельда.
Керівництво Дому вимушено зменшити витрати на сценографію та декорації, якими славилися видатні шоу модельєра! Про те, що масштаб буде «дещо меншим», вже заявила креативна директора бренда Віржині Віар. Між іншим, бренд уникатиме знижок та онлайн-продажів. До речі, вартість деяких популярних позицій (зокрема, сумок та аксесуарів) вже збільшилася на 15 відсотків.
«Ми, як і раніше, переконані в тому, що особисті відносини між консультантом і клієнтом є пріоритетом у luxury-галузі. Ми готові до того, що пандемія призведе до значного скорочення прибутку в 2020 році, а наступні 24 місяці будуть важкими для сектора», — зазначив фінансовий директор бренда Філіп Блондо.
В очікуванні «скромніших» шоу згадуємо найвидовищніші покази Лагерфельда!
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: