Доставка їжі нового рівня: інтерв’ю із шеф-кухарем сервісу Fasta
Ресторанний рівень у вас вдома.
F

asta — це доставка нового часу, справжнісінький ресторан без залу з авторськими стравами від шефа. Аби упевнитися в тому, як функціонує подібний сервіс зсередини, ми вирішили поспілкуватися із шеф-кухарем Fasta Іллею Демковським.

З чого почалося ваше захоплення кулінарією? В який момент ви зрозуміли, що хочете пов’язати своє життя з приготуванням їжі?

Напевно, так мало статися. У сім’ї, де всі члени родини так чи інакше пов’язані із кухнею і чудово готують, у мене був вибір: або продовжувати традицію, або піти кардинально іншим шляхом. Починаючи зі шкільного віку я проводив багато часу на кухнях, тож для мене це стало частиною життя.

Коли постало питання, на кого йти вчитися, підсвідомість зробила свій вибір, і я дійсно задоволений, що так вийшло!

Чим робота в Fasta відрізняється від роботи в інших ресторанах?

Ресторан — уздовж і впоперек вивчене поле. У тебе залишається місце для фантазії, роботи з меню, але операційний процес досить стандартний. Fasta — це на 100% доставка, але з ресторанними вимогами до їжі.

І, врешті, виникає цікаве завдання — приготувати їжу, як в ресторані, але так, аби вона в ідеальному стані приїхала до вас додому. Це складно, але реально!

Які ваші найулюбленіші позиції в меню?

Мій особистий топ з меню Fasta — це:

  • Деруни. Максимально смачні і зрозумілі.
  • Рагу з індички зі спагеті. Всіма улюблена паста і ароматне соковите рагу.
  • Ну і, звичайно ж, піца. Тонке хрустке тісто, пряний томатний соус і смачна начинка.

Чи плануєте оновлювати меню? Якщо так, чого чекати і, що не менш важливо, коли?

Наше меню живе. Кожні два тижні ми вводимо нові позиції. Іноді радикально іншого напрямку їжі. Шукаємо, фантазуємо і експериментуємо.

У чому перевага Fasta перед іншими ресторанами з доставкою?

На сьогоднішній день є ресторани, у яких в пріоритеті гості в залі, а доставка — додаткова опція. А є  служби доставки, у яких доставка непогана, а от їжа вторинна і не дотягує до рівня ресторанів.

Ми не маємо залу.

Нам не доводиться обирати між гостем в залі і гостем, який замовив доставку.

Ми сконцентровані на їжі.

Як відбулося знайомство з Ксенією Прожогіною, засновницею сервісу ? Як зав’язався діалог щодо спільного бізнесу? 

З Ксенією ми були знайомі до моменту реалізації ідеї. У неї було величезне бажання відкрити свій бізнес доставки, а я мав необхідну експертизу з боку кухні. І ми знайшли один одного. Ідея була у повітрі, а із введенням карантину і зовсім стала актуальною. Саме під час карантину ми і вирішили стартувати.

Як кухарю мені даний формат роботи розв'язує руки і дозволяє не бути прив'язаним до специфіки закладу, а експериментувати.

Як ще плануєте розвиватися? Якою бачите Fasta через рік, або п’ять років?

Fasta це про їжу і сервіс, тому нам цікаві всі напрями, які з цим пов’язані. Через рік хочемо відкрити мережу закладів по Києву, через п’ять років плануємо охопити всю Україну і вийти на Європу.

Аби ознайомитися детальніше із проєктом та зробити замовлення, переходьте за посиланням Fasta.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: