умка про створення бренда прикрас MOONAYA з’явилася у дизайнерки із дитячих спогадів. Одного разу, коли Айя була маленькою дівчинкою, їй наснився дуже яскравий сон, наче з минулого життя, який вона в деталях описує й досі. У цьому сні героїня бачила себе у ролі принцеси із золотистою шкірою в золотій мантії та з величезною кількістю прикрас на голові у вигляді блискучих каменів і ланцюгів. Цей образ назавжди закріпився у підсвідомості юної дівчини як образ невагомої краси, абсолютної жіночності та гармонії.
Ця ідея — основа філософії бренда, яка міцно вшита в його ДНК. «Бренд MOONAYA — це відображення мого внутрішнього світу, моя філософія. Тому і назва бренда складається із мого імені та символу таємничості, недоступної краси і любові — Місяця», — зазначає дизайнерка.
Унікальність бренда в тому, що кожна прикраса створюється вручну виключно із якісних матеріалів, відображаючи бачення жіночої краси, натхненна естетикою східної культури і персонажами диснеївських принцес. Саме тому і прикраси, і одяг мають свій особливий стиль, який не залежить від модних тенденцій, а кожна дівчина, вдягаючи прикраси бренда, відчує своє жіноче начало, що зростає в обіймах любові до створення світу і гармонії в житті.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: