
Нещодавно у просторі Ya Vsesvit відбулася презентація колекції DZHUS SS22 Physique, створеної за підтримки Українського культурного фонду.
Для гостей заходу команда бренду приготувала прем’єру fashion-фільму Exhibitionism, презентацію кампейну DZHUS SS22, знятого Вовою Клевером, мініперформанс із перетворенням знакових луків, шоурум колекції, подарунки від б’юті-партнера — натуральної косметики White Mandarin. І все це під ексклюзивний саундтрек авангардного музиканта EYIBRA (США), коктейль Latinium і смачні та корисні солодощі YARO.
Взуття з матеріалів cruelty-free для перформансу надано брендом House Martin. Макіяж і зачіски моделей від майстрів агенції 96 Group.
DZHUS — концептуальний бренд одягу та аксесуарів, заснований у 2010 році київською дизайнеркою та стилісткою Іриною Джус. Її колекції отримали міжнародне визнання завдяки інноваційному крою та багатофункціональним речам-трансформерам. Із моменту свого заснування DZHUS дотримується ідеології vegetarian-friendly: всі вироби створено без використання продуктів, що передбачають знущання тварин.
У колекції співставлено емансипацію з культом тіла в символічно сексуалізованих силуетах гротескних пропорцій. Ексгібіціонізм співіснує з інтроверсією в закритому одязі, що проявляє анатомічні стилізації під час трансформації.
Дизайн комірів і кишень відсилає до форми грудей, тоді як гофровані капюшони, що нагадують перуки, є натяком на одержимість масової культури волоссям. Тема білизни сміливо передається крізь структуру виробів: дві пари трусів-сліп об’єднуються в топ, а розмножені деталі ліфу формують біоморфну схему.
DZHUS розвиває свою концепцію уніфікованих предметів гардероба, винаходячи нові, напрочуд варіативні способи носити базові, на перший погляд, речі. Нова колекція — це спосіб втілювати в життя свідомий підхід до споживання без творчих обмежень.
Фото: Анна Шульгіна, Олександр Цибульський







































Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: