23 лютого у столиці Словаччини Братиславі відбувся благодійний бранч представників креативної індустрії, організований українськими компаніями та громадськими організаціями. Окрім благодійної складової та знайомства з українською культурою, учасники обговорили можливі напрямки співпраці та взаємовигідного розвитку галузі між Україною та Словаччиною.
У межах заходу словацькій бізнес-аудиторії представили компанію United Content Hub, що орієнтується на спільне виробництво фільмів та серіалів для ринків Центральної та Східної Європи.
«Ми накопичили великі досвід і потенціал, які, на мою думку, дуже релевантні для європейського ринку. Чимало з українських компаній за цей важкий воєнний рік значною мірою змогли адаптуватися до нових умов та розширитися на нові для себе ринки. Гадаю, нам є що запропонувати і Словаччині», — зазначив генеральний продюсер United Content Hub Андрій Ногін.
З боку комунікаційного сектора співорганізатором бранчу виступила компанія Novikova Agency, що представила два благодійні проєкти допомоги Україні.
«Крім комунікацій для бізнесу, наша агенція pro bono займається розвитком благодійного фонду «Майбутнє — дітям» та його проєктом міжнародних спортивних дитячих таборів Olympic Dreams, що спрямований на збереження олімпійського резерву України. А також підтримкою ГО «Розвиток IT освіти», що реалізує проєкти синергії між студентськими осередками, бізнесом та державою. Ці проєкти є особливо актуальними сьогодні та мають на меті підтримку розвитку нашої молоді як в Україні, так і на міжнародних аренах», — розповіла засновниця комунікаційної агенції Олександра Новікова.
Під час бранчу також провели благодійний збір коштів за участі ГО «Спілка підприємців теле- та кіноіндустрії» для постраждалих від війни громадян України та на потреби військовослужбовців ЗСУ.
Меню по-українськи доповнили вина «Коблево», енергетики «Воля» та мінеральна вода «Моршинська».
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: