
24 серпня, у День Незалежності України, мережа салонів краси BACKSTAGE Beauty & Refresh провела благодійний POP-UP маркет у двох салонах — Comfort Town та Hilton Kyiv. Понад 20 українських брендів підтримали місію POP-UP маркету — зібрати на авто на передову для захисниці, якою опікується фонд «Землячки».
На POP-UP маркеті були:
- футболки з авторським принтом від ALEXANDER DETS,
- одяг від MINT,
- ресайкл-корсети UNIQUE CORSETS,
- спортивні костюми 044GARDEN,
- патріотичні речі від ITCMI,
- елегантні сукні та костюми від HOLY BASE та ETERNAL CONCEPT,
- різні моделі одягу ALIYEVA та BLEXIN brands,
- GALORE CLOTHES і BE AND AVER,
- косметика від MARIE FRESH COSMETICS, ED COSMETICS,
- вітаміни PERLA HELSA,
- прикраси ZARINA,
- валізи від HAVE A REST,
- аксесуари для волосся ручної роботи OBIIMY та хустинки від SHOVKOVYSTA BOUTIQUE,
- професійні пензлики для макіяжу від TENZE.
І пригощав гостей холодним Prosecco партнер заходу «Вина світу».
ALEXANDER DETS
Спільно з брендами-учасниками та гостями маркету вдалося зібрати понад 45 000 гривень на автівку на передову. Мережа салонів BACKSTAGE Beauty & Refresh з початку липня вже відправила 200 000 гривень для першого великого внеску на придбання машини. Усю суму змогли закрити разом з українськими брендами, які взяли участь у благодійному POP-UP маркеті.





















Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: