
Засновники платформи The Originals Ольга Кедик і Костянтин Костур разом із партнеркою проєкту Марією Маслій влаштували в барі Zweig бранч для стилістів.
Ресейл-майданчик був заснований у 2020 році і став першою платформою в Україні, яка в режимі онлайн займається продажем і покупкою брендових речей люкс сегмента. Місія The Originals — об’єднати в одному місці поціновувачів моди, які піклуються про охорону довкілля, а також не підтримують надмірного споживання. До того ж ресейл — чудова можливість стати власником брендового одягу або аксесуарів за вигідною ціною.
Окрім знайомства із The Originals і презентації проєкту від засновників, стилісти мали нагоду послухати лекцію Зої Звіняцьківської — історика моди, куратора і fashion-критика. Із виступу присутні дізналися, як ресейл став повноцінною модною течією, а також — про його важливість в індустрії.
Спеціально для стилістів організатори підготували експозицію з брендовими сумками та взуттям, запропонувавши визначити, де фейк, а де оригінал. Таким чином гості долучилися до філософії ресейлу і побачили, з якими труднощами стикаються експерти при автентифікації речей.
Щоби уникнути потрапляння на The Originals фейків, усі позиції проходять ретельну перевірку за допомогою приладу Entrupy на базі штучного інтелекту. Пристрій дає результат з точністю до 99%, а то й більше.
Партнерами бранчу виступили бренд космецевтики Medik8 та флористичний бутик Blossom room.


















Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: