Нещодавно, вперше за 130 років, BORJOMI представив інноваційний продукт FLAVORED WATER, який не містить цукру і калорій, пронизаний нотками ягід, трав та фруктів. Також днями в центрі Києва бренд влаштував бранч, під час якого занурив усіх присутніх в атмосферу дикої природи. У колаборації з радіо «Аристократи» та Figaro Catering BORJOMI створив чотири плейлисти й гастроменю до кожного з різновидів FLAVORED WATER.
«Цьогоріч наша команда здійснила те, чого не робила ніколи раніше. Вперше за 130-річну історію бренду ми поєднали BORJOMI з натуральними екстрактами й отримали абсолютно новий сучасний продукт. Для нас BORJOMI FLAVORED WATER — крутий експеримент, сучасний погляд на воду, яка підкорила десятки країн та відкрила портал у світ дикої природи. Окрім чотирьох різновидів BORJOMI FLAVORED WATER, у колаборації з нашими друзями — командами радіо «Аристократи» та Figaro Catering — ми презентували класні плейлисти та особливе гастроменю, які вже найближчим часом чекатимуть на вас на сторінках бренду в соціальних мережах, тож уважно стежте за акаунтами BORJOMI, — каже директор з маркетингу IDS BORJOMI Ukraine Анатолій Гордєєв, — вдихніть цей неповторний аромат, вловіть його ритм, відчуйте сповна дику природу. Приємного занурення!»
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: