Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі «Родинний добробут»
Свіже повітря, натуральна їжа, екскурсія теплицями та посадження дерев.


10 вересня відбувся Eco Picnic Burda Media Ukraine під девізом: Plant Tree, Print Green. Співробітники компанії зібралися разом в екологічному місці — на органічній фермі «Родинний добробут», щоби провести час на свіжому повітрі, дізнатися більше про те, як вирощувати натуральні овочі та фрукти, а також посадити десяток ялинок.

Екологічний формат заходу був обраний неспроста: холдинг Burda Media Ukraine починає нову епоху діяльності. Відтепер компанія впроваджує sustainable-політику і намагатиметься скоротити показники вуглецевого сліду у ході виробництва та покращувати показники кліматичних змін.

Генеральний директор холдингу Burda Media Ukraine Андрій Вдовиченко розповів, чому саме в такому форматі вирішили провести корпоративний захід:

«Я часто думаю про майбутнє своєї сім’ї, бізнесу, країни. Сьогодні вже не можна стояти осторонь глобальних процесів, які впливають на нас та змінюють майбутнє швидше, ніж ми того хотіли. Як медіакомпанія ми відчуваємо свою відповідальність не тільки перед читачами, а й перед усіма мешканцями нашої країни. Тому вирішили зробити наш бізнес більш сталим та екоорієнтованим. Ми розробляємо стратегію сталого розвитку, яку послідовно впроваджуватимемо у рамках діяльності Burda Media Ukraine, щоб не тільки словом, а й ділом бути причетним до позитивних змін заради майбутніх поколінь. Звісно, наша основна сила та функція — інформаційно-просвітницька. Незважаючи на це, ми переходимо до впровадження комплексної стратегії сталого розвитку медіакомпанії. І колективне посадження дерев — це перший крок для позитивних, глобальних змін».

Катерина Лагутіна, керівник із впровадження стратегії сталого розвитку Burda Media Ukraine озвучила далекоглядні цілі компанії та поділилася основними тезами, за якими працюватимуть надалі:

«Приємно, коли ти можеш розвиватися разом із компанією, у якій працюєш. Створення стратегії сталого розвитку — це не лише професійний, але й особистий виклик. Ми — перша медіакомпанія в Україні, яка переходить на sustainable формат та впроваджує стратегію відповідно до 17 цілей ООН. Тому відчуваємо відповідальність за індустрію і хотіли б слугувати позитивним прикладом для колег. Я вірю, що незабаром сталий розвиток стане не вибором, а необхідністю, тому для нас дуже важливо почати позитивні зміни сьогодні та із себе».

У ході заходу власники ферми також провели екскурсію по своїх теплицях і розповіли про механіку вирощування органічної продукції. Гості «Родинного добробуту» мали можливість побачити, в яких умовах ростуть баклажани, огірки, а також інші сезонні овочі і фрукти без шкідливих пестицидів та інших хімікатів.

Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі «Родинний добробут»
Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі «Родинний добробут»
Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі «Родинний добробут»
Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі «Родинний добробут»
Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі «Родинний добробут»
21.09.2021

фото:3910DD63-9EBA-4A51-B5C5-305DCA01EE38

фото:F0919D01-B6EB-4DD7-B050-4E0E98430417

фото:5DBF9571-AC25-4DB8-9ED3-FC54BA82E990

фото:2C630DF9-D4D4-40AB-A25D-41D9DFAFB800

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: