
День всіх закоханих ювелірний дім SOVA зібрав клієнтів та друзів бренду в оновленому форматі фірмового бутика в ЦУМ, щоб презентувати нову капсулу колаборації SOVA та FROLOV — поповнення колекції For Love.
Клієнти могли приміряти прикраси нової колаборації та познайомитися зі засновником та креативним директором бренду FROLOV Іваном Фроловим. Дизайнер особисто упаковував всі покупки клієнтів в лімітоване пакування, залишаючи відтиск червоного сургуча з фірмовим анатомічним серцем, символом бренду FROLOV та нової капсули прикрас в колекції For Love.
У колаборацію увійшли кольє та каблучки, які повторюють контури серця, виконані у золоті та з діамантами, мінімалістичні персні-печатки, statement-кафи та п’ять оригінальних підвісів у жовтому та білому золоті.
До того ж гості могли придбати благодійну прикрасу та долучитися до допомоги для медичного батальйону «Госпітальєри».
Срібний підвіс у формі анатомічного серця з різними відтінками жовто-блакитної емалі має благодійну місію. Прикраса лімітована — всього виготовлено 1000 срібних сердець. Кожне має персональний номер на звороті. 100 % вартості з продажу серця буде перераховано на закупку турнікетів для зупинки критичних кровотеч у медичний батальйон «Госпітальєри».
Локацію для презентації було обрано не випадково, адже саме 14 лютого відбулося відкриття оновленого бутика SOVA в ЦУМ.
Тепер магазин має більшу площу, що дозволяє клієнтам ознайомитися ще з ширшим асортиментом прикрас; куточок для відпочинку, де можна випити кави та підзарядити свої гаджети. Інтер’єр виконаний у новій концепції бренду з елегантними меблями та м’яким світлом, що створює ідеальні умови для ювелірного шопінгу, а вашу покупку збирають у спеціальному куточку.
Підтримати колаборацію завітали Руслан Багінський, Петро Ясинський, Анна Лукашевич, Костянтин Путиленко, Ольга Чайка та інші друзі брендів.



Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: