
Днями FROLOV у Bulgari Hotel London представив нову колекцію MOLODA під час першого сольного шоу на Тижні Моди у Лондоні.
У цьому сезоні бренд використав концепцію силуетів, схожих на скульптури, що прикрашені трояндами. Ці елементи були натхненні творчістю української художниці Жанни Кадирової. Крім того, у колекції є чорні та білі шовкові сукні-халати зі знаковими серцями FROLOV, виконаними у формі ультразвуку.
Упізнаване серце FROLOV у цій колекції підсилює любов Івана Фролова до його рідного Києва, де, попри можливість загубитися в почуттях страху, місто все живе і розцвітає. Додатковий омаж столиці України також зображений у золотих мереживних каштанах.
Ручне дзеркало у формі серця використовують у FROLOV як елемент сили в кутюрній колекції. У новому релізі вони виготовлені за допомогою традиційного методу з поліруванням, що підсилює їхню міцність. Так, дзеркальце у формі серця стало аксесуаром, який ніколи не розіб’ється.
До колекції також увійшли бестселери бренду, серед яких — корсети й корсетні сукні, прикрашені спеціально розробленими кристалами Swarovski.
Показ супроводжували пісні української музики 70-х років: «Червона троянда» і «Каштани падають» Юлії Пашковської; «Моя любов» Ліни Прохорової; «У долині туман» Миколи Кондратюка. Як вам плейлист? Усі треки передають дух колекції: молодість, грайливість, натхнення і свободу.
Показ відбувся завдяки підтримці Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» та в межах ініціативи Support Ukrainian Fashion від Ukrainian Fashion Week.



































Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: