З 22 до 24 березня в Лос-Анджелесі тривав Тиждень моди, окремою подією якого став «український блок». Дизайнери представили свої нові колекції та шоурум, де мали можливість поспілкуватися з відомими баєрами.
Андре Тан привіз на LA Fashion Week нову колекцію власного sustainable fashion бренду RDNT під назвою Open Your Eyes. Її дизайнер уперше показав на Тижні моди у Парижі, а для американської публіки зробив новий, адаптований варіант.
Незмінними в колекції залишилися ультрафункціональні, мінімалістичні та стильні речі, які репрезентують сучасну молодь, її настрої та жагу до самовираження.
Важливим елементом показу Андре Тана стало, як висловився сам дизайнер, «нагадування американцям про війну в Україні». Перед початком шоу гості показу дивилися спеціальний мініфільм, який підготувала команда бренду.
«Я зрозумів, що все роблю правильно, коли їхав в Лос-Анджелесі в таксі й випадково зав’язалася розмова з водієм. Таксист розповів мені багато цікавих речей. Наприклад, про те, що в США багато хто думає, що війна в України вже закінчилась, адже по телебаченню її зовсім перестали показувати.
І це при тому, що зараз війна перебуває в запеклій фазі, коли за кожен метр точаться бої та гинуть наші бійці.
читайте також
Кілька разів хотів скасувати показ: були певні складнощі, але потім зрозумів, що цей Тиждень моди — гарна можливість вчергове нагадати світові про те, що війна триває й Україна потребує підтримки світової спільноти», — поділився Андре Тан.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: