сесвітньо відомий бренд з догляду за волоссям TRESemmé відтепер в Україні. Офіційним амбасадором бренду стала телеведуча Катерина Осадча. Українська презентація американського бренду TRESemmé, який за 70 років свого існування встиг завоювати світову популярність, пройшла в межах концерту «Вечір прем’єр з Катериною Осадчою».
В Україні марка представила шість лінійок продукції, покликаних допомогти в створенні бажаних образів в домашніх умовах.
• BEAUTY-FULL VOLUME. Завдяки поєднанню міцелярної технології і колагену надає волоссю у 2 рази більше об’єму від самих коренів.
• KERATINE SMOOTH. Ключовий інгредієнт — олія марули, здатна «приборкати» неслухняне волосся і забезпечити їх гладкість і м’якість.
• BOTANIC DETOX. Продукти без парабенів, силіконів і барвників з екстрактом кокоса і алое вера гарантують дбайливу детоксикацію волосся.
• REPAIR & PROTECT. Справжні SOS-засоби, які «реанімують» пошкоджене волосся завдяки унікальній формулі з біотином.
• DIAMOND STRENGHT. Комплекс 18-MEA скорочує ламкість на 98% і запобігає випадінню волосся.
• HOLD COLLECTION. Професійна лінійка засобів для укладання волосся з унікальною memory-технологією забезпечує рухливу фіксацію зачіски до 24 годин.
Презентацію TRESemmé в Україні відвідали представники провідних косметичних компаній, блогери, світські герої та ЗМІ.
Для гостей заходу практичний психолог і телеведуча Леся Матвєєва провела public talk на тему стандартів жіночої краси. Учасницями дискусії виступили блогер Анастасія Масюткіна Д’Амброзіо, дієтолог і нутриціолог Тіана Фіалкова та зоряний стиліст Світлана Кузьмичева.
Під гаслом «Весь світ — твій подіум» гостям свята випала чудова нагода відчути себе справжніми моделями: зробити зачіску від професійних стилістів і продефілювати фотозоною у вигляді подіуму.
TRESemmé є світовим лідером у стайлінгу — категорії засобів для укладання волосся.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: