апередодні старту Тижня моди у Мілані бренд ELY SHIVA презентував свою першу колекцію весна/літо — 2025, що поєднує елегантність і сучасний стиль, підкреслюючи жіночу красу крізь деталі.
Основна ідея колекції — це втілення ніжності та витонченості у кожному образі, з особливою увагою до крою та матеріалів. В основі колекції чисті лінії, плавні форми та унікальні текстури. «Кожен виріб ELY SHIVA створений для того, щоби жінка відчувала себе впевненою, витонченою та сучасною», — говорить засновниця бренду Єлизавета Юрушева.
Головними акцентами колекції стали шифон, мереживо макраме, легкий бавовняний джерсі, шовковий каді та бавовняний поплін. Шифон додає романтичності завдяки своїй легкості, а мереживо макраме підкреслює майстерність та увагу до деталей. Бавовняний поплін надає свіжості та забезпечує бездоганний вигляд.
Ключові кольори колекції — білий, рожевий дим, блакитний морський спрей та класичний чорний — підкреслюють мінімалістичну і сучасну естетику. Кожен елемент відображає розкіш та впевненість.
У першій колекції бренд ELY SHIVA зробив ставку на поєднання класичного дизайну та сучасних елементів, створюючи речі поза часом. Це не просто одяг — це філософія жіночності, виражена через тонку естетику кожного виробу. Бренд прагне до того, щоб кожна жінка відчувала силу, а заразом — витонченість.
Окрім естетичної місії, бренд підтримує важливі соціальні ініціативи. Саме тому 10 % від усіх онлайн-продажів направлятимуть на збір коштів для придбання медичного обладнання для Волинського обласного територіального медичного обʼєднання захисту материнства і дитинства.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: