ристина Бобкова запросила гостей на презентацію капсульної колекції футболок у колаборації зі студентом Національної вищої школи витончених мистецтв в Парижі Миколою Толмачовим. Це – черговий крок у перезапуску бренду bobkova. Колаборацією з художником важко здивувати світ моди, але щоб не креативити черговий банальний мерч, Христина пішла складним шляхом: Микола створював малюнки безпосередньо для цієї колекції й ніде більше вони використовуватися не будуть. Підтримати новий творчій дует прийшли Олімпія Вайтмусташ, Артем Климчук, художники Влада Ралко та Володимир Будніков, Олексій Гладушевський та інші шанувальники бренду.
Перезапустити бренд з майже 20-річною історією капсулою футболок – це сміливо. З минулого року Христина Бобкова крокує все сміливіше і сміливіше: новий шоу-рум на Воздвиженці, новий арт-директор – молодий затребуваний fashion-фотограф Стефан Лісовський, а ще ребрендинг, чітке позиціонування та великі амбіції. «Найскладніше – зробити просту річ особливою, максимально зрозумілою та бажаною. Ми збережемо концептуальність дизайну, притаманну бренду bobkova, але зробимо одяг більш жіночним. Як на мене, це хороший професійний виклик», – коментує Христина.
Всім гостям представили нові аромати I am not Going to Disturb You від Yohji Yamamoto, а Автомобільний Центр “Київ”, офіційний дилер Mercedes-Benz в Україні, подарував букети з троянд, які стали символом колаборації.
Павло Лотник із дружиною
Спеціально для презентації Оля Жижко і Андрій Жижко створили атмосферне відео.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: