Презентація колекції ароматів INRO в ресторані Boca a Boca

Головна мета колаборації — зібрати кошти на відновлення квітів Ботанічного саду ім. Гришка, які постраждали від торішніх блекаутів. Засновниця бренду INRO Ольга Саєнко поділилася процесом створення благодійної колекції, складнощами, з якими український бізнес щоденно зіштовхується, а також згадала про співпрацю з фандрейзинговою платформою UNITED24 для відновлення українських міст. Ліліт Саркісян розповіла про важливість мистецтва та як воно допомагає навіть у такі складні часи.

На бранчі гостям презентували нову колекцію аромадифузорів та запропонували обрати улюблений аромат під час дегустації. Весь прибуток із продажу квіткової колаборації передадуть Ботанічному саду ім. Гришка на відновлення рослинної колекції — магнолій, азалій, орхідей, дерев яблуні та берези, ялівцю, тису, рідкісних цибулинних рослин.

Презентація колекції ароматів INRO в ресторані Boca a Boca
Презентація колекції ароматів INRO в ресторані Boca a Boca
Презентація колекції ароматів INRO в ресторані Boca a Boca
Презентація колекції ароматів INRO в ресторані Boca a Boca
Презентація колекції ароматів INRO в ресторані Boca a Boca
Презентація колекції ароматів INRO в ресторані Boca a Boca
Презентація колекції ароматів INRO в ресторані Boca a Boca
Презентація колекції ароматів INRO в ресторані Boca a Boca

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: