столичному ресторані «Прага» пройшов коктейль із нагоди презентації літньої колекції українського бренду KMILY.
KMILY — це еволюція жіночого костюма формату slow fashion, нове прочитання класичних форм з огляду на продуманий дизайн та останні тенденції.
Дизайнерка бренду Катерина Мілько зазначає, що в основі концепції — створення образу для сучасної дівчини, яка живе динамічним життям великого міста і бажає почуватися однаково прекрасно в офісі й на коктейльній вечірці.
Однією з особливостей бренду є індивідуальний пошив й ексклюзивні тканини, кількість яких обмежена, що забезпечує клієнту унікальність замовлення.
Літня колекція бренду — це баланс між жіночністю і простотою, ідеальне поєднання кольорів і фактур, які надають відчуття легкості.
Місце для презентації було вибрано неспроста, адже ресторан «Прага» вже став символом традицій і цінностей поза часом. Цьогоріч «Прага» зустріла своє 65-річчя і з кожним роком заклад розквітає по-новому.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: