П’ять різних сімейних пар з малюками, фотографиня Марина Карпій та улюблений бренд води для немовлят «Моршинка» від «Моршинської» разом створили новий проєкт — фотовиставку та серію відеороликів про відповідальне батьківство і материнство та щоденну підтримку, про безмежну любов мами й тата та виклики, які трапляються на їхньоу шляху, що став справжнім маніфестом.
«Моршинка» підтримує батьків, адже наша головна мета — здорова та щаслива дитина. Ми хочемо показати українським родинам, що вчиняти так, як ви відчуваєте, йти за покликом серця та «знати краще» — не соромно, адже ніхто краще за батьків не знає, що потрібно дитині. «Моршинка» від «Моршинської» — запорука здоров’я вашого малюка. «Батьки — магніт для чужих порад та не завжди доречних вказівок й пропозицій. Тож ми із командою вирішили підтримати мам і тат у проєкті «Ми головні», адже впевнені, ніхто краще за батьків не знає, що потрібно їх дитині», — розповідає директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв
Катерина Гоменюк із чоловіком Юрієм і сином Максимом
Юлія Шевченко із сином Лесиком
Юлія та Олександр Джусупови із сином Крістіаном та донькою Даніелою
Олександр Джусупов із сином Крістіаном
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: