
У ресторані «Маяк» пройшла презентація проєкту для успішних бізнесвумен The One in a Million, засновницями якого є власниця бренду La Perla в Україні Лідія Філатова і цифровий видавець Світлана Третякова. У межах заходу відбулася мотивувальна лекція від коуча та психолога Алли Клименко під назвою «Щастя: інструкція із застосування».
Місія бізнес-клубу — зробити мільйон жінок щасливими і дати їм можливість стати найкращою версією себе.
The One in a Million має кілька переваг, які забезпечують його членам доступ не тільки до саморозвитку, але і до налагодження ділових зв’язків із топовими менеджерами і власниками бізнесу в Україні.
У клубі передбачено освітній простір із ексклюзивними лекціями від провідних фахівців у своїй сфері, інтенсиви, а також мотивувальні марафони.
До іще однієї переваги можна віднести і те, що організатори готові просувати кожну учасницю клубу і її бізнес, адже володіють достатніми інструментами для правильного маркетингу і промо.
Під час презентації ресторан «Маяк» дивував усіх гостей кулінарними шедеврами. До меню увійшли млинці зі слабосоленим лососем і соусом із червоної ікри, зелені равіолі з морською рибою, салат із копченою качкою і багато інших страв від шеф-кухаря.
На всіх присутніх чекали подарунки від HQ Hair Studio, Hyatt SPA, готелю Hyatt Regency. Торговий дім «Вина світу» пригощав ігристим. А німецький бренд професійної косметики Jean d’Arcel радував б’юті-новинками.


























Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: