
Що по українському розважальному контенту? Шоу «Дожилися» від студії онлайн-освіти EdEra
Серед спікерів — Ілля Філіпов, Валерія Толочина та Женя Янович.
Нещодавно, 23 березня, на шоу «Дожилися» у Squat 17b CEO студії онлайн-освіти EdEra Ілля Філіпов, маркетинг-директорка MEGOGO Валерія Толочина та Женя Янович, актор, сценарист і співзасновник студії «Мамахихотала», обговорили розважальний контент в умовах війни, його зміни та перспективи.
Повністю шоу можна переглянути тут. Ділимося кількома тезами.
- Великі кіностудії віддавали на ринок пострадянських країн фільми чи серіали лише з англійськими та російськими доріжками. Пояснювали це тим, що російський дубляж зрозумілий у більшій кількості країн. По факту ж просто не хотіли витрачати гроші на українськомовні доріжки, бо вони набирали лише 20 % переглядів, а російськомовні — 70 %.
- Зараз великі кіностудії та стримінгові платформи самі хочуть отримати український переклад фільмів чи серіалів, щоб не натрапити на хвилю хейту.
- Війна стала каталізатором створення нового. І зараз українці позбуваються найгіршого, що нам заважає робити крутий контент, — меншовартості.
- Креатори зрозуміли, що можна робити недорогий контент, у якому насамперед продукуються сенси, й завдяки цьому бути цікавими.
- В Україні буде покращуватися контент, бо наші люди дуже креативні. І ми можемо не лише надихатися контентом інших країн, а й самі створити свій унікальний та ділитися ним з усім світом.







Що по українському розважальному контенту? Шоу «Дожилися» від студії онлайн-освіти EdEra
30.03.2023
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: