
Pochayna Event Hall пройшли фінальні покази 6 українських брендів у рамках Ukrainian New Fashion Days 2020. Проєкт, створений за фінансової підтримки Українського культурного фонду та реалізований командою Платформи розвитку New Fashion Zone, продемонстрував європейським ЗМІ, байєрам та споживачам креативну складову, потенціал і свіжий погляд на молоді українські бренди.
Шістка брендів, серед яких 7/11, Pure One, Don`t look, PANOVE, e.p.p.s design та Gorsset, були обрані міжнародним журі з-поміж 130 учасників проєкту. Упродовж кількох місяців фіналісти проходили непростий шлях відбору та консультацій з іноземними експертами моди й у фіналі презентували свої колекції Україні та світу в форматі ZOOM-catwalk.
7/11 — це авторський стрітвеар для тих, хто прагне виглядати актуально, але водночас не так, як всі. Частина моделей представлені в форматі унісекс. Основа лінійки — щільні сорочки оверсайз з фірмовими деталями, штани-банани і експерименти з денімом в техніці печворк.
Pure One — ода природі і жінці, її надихаючій творчій силі, яка здатна зрушити гори. Бренд створений для жінок, що перетворюють простір навколо себе і своєю добротою та теплою посмішкою відкривають серця та змінюють світ на краще.
Don’t look — ексклюзивний бренд жіночої білизни та купальників із принтами, ручною вишивкою, декоративними техніками. Клієнтка бренд — жінка, яка любить та цінує себе, обожнює своє тіло незалежно від комплекції. Вона любить дизайнерські речі, орієнтується на комфорт та унікальний дизайн.
PANOVE — це мінімалізм і комфорт у скандинавському стилі, уміння насолоджуватися життям і відмова від надмірностей на користь якості.
Колекція бренда e.p.p.s design об’єднала минуле і майбутнє, грубе і тонке, ніжне і жорстке — справжню єдність протилежностей. У крої присутні безліч прямих і діагональних ліній. При загальному трохи «грубуватому» силуеті — багато дрібних деталей, які становлять основу колекції.
Натхненням для створення бренда Gorsset став традиційний український одяг, а саме: його функціональність, сакральність, символіка, яка обумовлена традиційним баченням світу.
Проєкт пройшов за фінансової підтримки Українського культурного фонду та був реалізований командою Платформи розвитку New Fashion Zone. Організаторки проєкту — Марія Терехова та Юлія Порядіна-Гривнак.







































Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: