UFW: лекція Джованні Оттонелло
Професор IED розповів про ринок luxury-брендів та розуміння розкоші в сучасному світі.
5 лютого New Generation Day у межах Ukrainian Fashion Week відкрила лекція «Fashion Luxury: історія та майбутнє» Джованні Оттонелло, креативного директора і професора IED (Istituto Europeo di Design).
Професор розповів про ринок luxury-брендів, зокрема, про його 4 різні сегменти: доступну розкіш, заспокійливу розкіш, аристократичну розкіш та бентежну розкіш.
«Спадкові» бренди спрямовані на розкіш як глибоко ексклюзивні. Молоді бренди використовують нові бізнес-моделі. Але всі одночасно перебувають у шаленій гонитві за споживачем, який бажає мати доступ до розкоші на своїх умовах. Розкіш сьогодні – це майстерність та sustainability», – зазначив Джованні.
UFW: лекція Джованні Оттонелло
06.02.2020
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: