UFW: лекція Джованні Оттонелло
Професор IED розповів про ринок luxury-брендів та розуміння розкоші в сучасному світі.

5 лютого New Generation Day у межах Ukrainian Fashion Week відкрила лекція «Fashion Luxury: історія та майбутнє» Джованні Оттонелло, креативного директора і професора IED (Istituto Europeo di Design).

Джованні Оттонелло

Професор розповів про ринок luxury-брендів, зокрема, про його 4 різні сегменти: доступну розкіш, заспокійливу розкіш, аристократичну розкіш та бентежну розкіш.

«Спадкові» бренди спрямовані на розкіш як глибоко ексклюзивні. Молоді бренди використовують нові бізнес-моделі. Але всі одночасно перебувають у шаленій гонитві за споживачем, який бажає мати доступ до розкоші на своїх умовах. Розкіш сьогодні – це майстерність та sustainability», – зазначив Джованні.

UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
UFW: лекція Джованні Оттонелло
06.02.2020

фото:MON_6229_resize

фото:MON_6285_resize

фото:MON_6217_resize

фото:MON_6184_resize

фото:MON_6195_resize

фото:MON_6199_resize

фото:MON_6222_resize

фото:MON_6250_resize

фото:MON_6302_resize

фото:MON_6291_resize

фото:MON_6305_resize

фото:MON_6268_resize

фото:MON_6280_resize

фото:MON_6282_resize

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: