
Третій pop-up ONE MRIA відбувся 20–24 липня на іспанському острові Ібіца у співпраці з модним бутиком IKINITA, розташованим у центрі Ібіци.
«Популяризація української креативної думки та нашої фешн-індустрії у Європі є однією з головних цілей і завдань ONE MRIA. Сьогодні українські бренди є прикладом того, як можна будувати міжнародний бізнес у найскладніших умовах, підтримувати економічний фронт країни, у міру своїх можливостей і водночас допомагати. Понад 500 днів Україна бореться за свою свободу і незалежність. Я дуже рада, що на наших заходах завдяки продажу речей ми можемо надати додаткову допомогу українцям», — поділилася співзасновниця платформи Анастасія Єршова.
Частину вторгованих коштів передадуть фонду «Маша» та кампейну GoFundMe, створеному для закупівлі автомобілів швидкої допомоги і медикаментів для прифронтових регіонів України.






















Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: