Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації

На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Захопливо та драйвово — саме у такій атмосфері відбулося офіційне відкриття набережної річки Либідь, оновленої в рамках кампанії «Місто vs. Урбазаври» за підтримки бренду glo™. Головною темою заходу, який відвідала BIG HERO кампанії Леся Нікітюк та низка зіркових гостей, стали тактичний урбанізм та відповідальне споживання. На івенті представили спеціальну ресайкл-колекцію одягу від Валерія Топала і провели нестандартний перформанс із використанням незвичайних урбаністичних предметів як музичних інструментів.

Трансформації локацій у трьох містах: як це було

Нагадаємо, локації у Києві, Одесі та Харкові були трансформовані методами тактичного урбанізму. Його суть полягає у доступних та ефективних змінах, здатних по-новому поглянути на звичні місця. Так на Грецькій площі в Одесі після перевтілення з’явилася зручна зона відпочинку із затінком, сидіннями і гамаками. Харківські Зелені сходи із додаванням артелементів та яскравих хвилеподібних лавочок набули сучасного та динамічного вигляду. У Києві ж занедбану і не відому багатьом його жителям набережну річки Либідь перетворили на багатофункціональний простір, що підходить для прогулянок та відпочинку.

Водозавр, що осів на київській локації, не відразу залишив насиджене місце. Після першого етапу трансформації він повернувся разом із потужною зливою, яка зруйнувала частину оновлень. Проте наслідки швидко ліквідували і провели роботу над помилками. Тактичний урбанізм показав свою практичність, адже завдяки обраним методам вдалося без значних затрат ресурсів допрацювати певні моменти та укріпити конструкції на локації.

Вечірка на набережній Либеді: перформанси, активності та урбанізм

Набережну річки Либідь після остаточної трансформації офіційно відкрили 12 вересня. Яскрава вечірка з нагоди відкриття локації поєднала урбаністичну тему та захопливі творчі перформанси, як і сама кампанія «Місто vs. Урбазаври» поєднала серйозні справи з легким фановим підходом.
Одним із основних елементів програми заходу стала презентація колекції відомого стиліста і дилера моди Валерія Топала, створеної спільно з молодим дизайнером Q concept Анастасією Падалко. Для неї були використані вінтажні речі ARTEMKLIMCHUK, Larisa Lobanova, Лілія Літковська, Q concept, а також одяг із second hand. 15 луків із перероблених матеріалів акцентували увагу на важливості сталої моди і відповідального споживання. Темою небайдужості до довкілля була сповнена і сама постановка показу, що нагадувала захопливе театралізоване шоу. Моделі ходили, наче по воді, у руслі Либеді та постійно змінювали образи, щоб розповісти за допомогою них історію, зрозумілу без жодного слова.
Нестандартний музичний перформанс у другій половині вечора здивував гостей несподіваним використанням урбаністичних предметів. Те, що ми зазвичай не помічаємо, на вечірці перетворилося на унікальний музичний інструмент. Його звучання переплелося з ритмами барабанів та треком DJ Fisun, зануривши гостей івенту в магнетичну, бурхливу атмосферу міста.

Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації
Урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» завершилася вечіркою на трансформованій київській локації

Написати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: