Від корсетів із металу до справжнього золота: чим дизайнери дивували на PFW
Новий модний сезон буде точно цікавим!

Тижні моди в Парижі та Мілані офіційно завершені. Уже можна стверджувати, що дизайнери дивували цікавинками: завзято взяли вектор на екшн-макіяж й аксесуари та одразу потрапляли до інстастрічок. Зібрали найцікавіші рішення.

Білі брови

Рішення, що поєднало Кім Кардаш’ян, сестер Хадід, Кендалл Дженнер, музу Chanel Крістен Стюарт і Ніколу Пельц, яка завітала на шоу Victoria Beckham у Парижі. Цікаво, але попрактикувати в реальному житті ми б точно не наважилися.

Coperni

Намисто з навушників від Coperni SS’23

Мабуть, уже всі бачили білу сукню-конструктор від бренду Coperni. Виріб, який порівняли із сукнею з колекції Alexander McQueen SS’99, відтворили прямо на подіумі зі спеціального інноваційного клейового спрею — розробки, яку майстри бренду плідно створювали пів року.

Може, новинка і пройшла б повз усі новини, якщо б образ не представляла Белла Хадід. Такий чуттєвий перформанс вартий додаткового перегляду. Кожен подих моделі — на вагу золота.

Утім, золото (уже в прямому сенсі) було головною деталлю ще одного лука. Тут цілий кілограм, це сумка. Складно уявити, краще побачити.

Сумку за $ 100 тисяч виготовляють на спеціальне замовлення. Упевнені, якась зірка точно погодиться на такий аксесуар.

 

Balenciaga

Кім підкорювала подіум у Мілані, а от Каньє відкривав шоу Balenciaga. Демні вдалося, як завжди, здивувати декораціями у вигляді багнюки та підсилити ефект музикою й аксесуарами.

 

Якщо Coperni показали сумку з 1 кг золота, то Демна — «пакет з-під картопляних чипсів» Lays-Balenciaga-Paris та об’ємну сумку-рукав.

Кім Кардаш’ян вже отримала екземпляр червоного кольору.

А зі своїх відомих сумок Le Cagole (такий аксесуар є у кожної модниці) він зробив сукню. Оце так!

Hodakova

Дизайнерка зі Швеції Еллен Ходакова–Ларссон (це був її дебют на Тижні моди у Парижі) зшила сукня не з сумок, а з ременів та білизни. 

Valentino

Цього разу П’єр Паоло Піччолі не став усе навкруги фарбувати у рожевий колір, а зберіг нерви фанів і зосередив увагу на брендоманії — лого бренду перемістилося на обличчя і слідувало аж до самих панчох. Утім, без цікавинок не обійшлося!


Глядачі на шоу, а потім і мільйони користувачів у TikTok звернули увагу на занадто некомфортне взуття моделей: падали усі, а відео розлетілися в мережі. Бренд вже прокоментував ситуацію і заявив, що це не частина піар-компанії.

 

Avavav

Так, найбільша поразка будь-якої моделі — падіння на подіумі. Шоу майже зіпсовано, настрій дизайнера також. А от на відміну від Паоло, креативна директорка Avavav Беате Карлсон зробила це частиною свого перформансу. Родзинкою, так би мовити, і показала поверхневість моди. Як гадаєте, вдалося?

Vivienne Westwood

А от мейкаперів Vivienne Westwood надихнула не логоманія, а Ейфелева вежа. Вийшло ефектно! Не менш ефектними були і височенні підбори.

Одній із моделей все ж не вдалося втримати рівновагу, а от Белла Хадід трималася стійко.

 

Loewe

Взуття з кульок і не менш цікаві сукні та корсети: як вам шоу Loewe? А чи змінилася б ваша думка, якби ви дізналися, що корсети виготовлені з металу! Так-так, справжні захисні лати, не інакше.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: