
У центрі столиці пройшло відкриття концептуального простору SUKNЯ, у якому представлені найкращі молоді украйнські бренди одягу та аксесуарів. Камерна вечірка проходила у вже другому шоурумі SUKNЯ у Києві. Світських гостей, дизайнерів брендів та постійних клієнтів зустрічала засновниця простору та власниця бренду одягу Марина Вербовська.
Перший шоурум SUKNЯ розташувався на затишній вулиці Мала Житомирська, 11, другий великий простір відкрили за адресою вулиця Леонтовича, 1.
У двох шоурумах SUKNЯ представлено більше тридцяти молодих талановитих українських дизайнерів зі всієї країни. Обидва простори оформлені у стилістиці романтичної паризької квартири зі старовинним дерев’яним паркетом, автентичною ліпниною на стелях і стінах, великими арковими вікнами, затишним каміном або балконом.
До слова, на честь відкриття простір SUKNЯ на своїй сторінці Instagram розігрує вікенд у Парижі на двох.
На вечірці гості насолоджувались живою музикою від саксофоніста на великому балконі просто неба, який, до речі, виходить на вул. Богдана Хмельницького.
“Разом із командою ми створили новий унікальний формат офлайн простору для молодих українських брендів. SUKNЯ — не просто магазин одягу, а місце, де гість отримує унікальний досвід шопінгу: естетичну насолоду від простору, знайомство з нішевими молодими українськими дизайнерами, індивідуальний підхід від стилістів-консультантів. Клієнт може відпочити на нашому затишному дивані, випити кави на величезному балконі, усипаному квітами, зробити красиві фото”, — коментує власниця простору.
Партнерами заходу стали виробник комбучі Health Way, а також перша веган-кондитерська України The Raw Lands.


Анастасія та Олександр Титаренки



Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: