
Українське видання Marie Claire зібрало відомих блогерів на вечірку в готелі Hyatt Regency. За атмосферу відповідав відомий ведучий Микола Матросов, за музичний настрій харизматичний DJ STARKOV.Кожна дівчина мала можливість познайомитися з новинками декоративної косметики SHISEIDO, її яскравими кольорами та текстурами. За бажанням візажист марки створював елегантний вечірній макіяж, який підкреслював красу гості.
Неформальне спілкування, келихи ігристого, панорамні краєвиди з тераси президенского люксу Hyatt Regency та фотосессія в елегантних інтер’єрах готелю підкреслили святковий настрій.
Бренд Carolina Herrera представив колекцію ароматів GOOD GIRL, яка втілює образ сучасної жінки та захоплює своїм суперечливим характером. Кожна гостя отримала аромат у подарунок. Шеф-редакторка видання Marie Claire Ірина Татаренко підготовула для блогерів захопливий новорічний квіз, присвячений сучасним темам моди, кіно та краси.
Бренд французької аптечної косметики Топікрем презентував оновлену емульсію для тіла, яку протестувала й отримала в подарунок кожна гостя. А національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами бренду Яна Стоянова розповіла про властивості та особливості продукції Топікрем.
Не обійшлося й без цікавих та пізнавальних розваг: разом із коучем Тетяною Романцовою гості провели гру «Цілі на новий рік». Медіакомпанія «Бурда Україна» та її партнери організували незабутнє свято для інфлюенсерів.




Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: