Життя в мегаполісі із сезону в сезон стає дедалі насиченішим. Додати яскравих фарб у повсякденність, а заодно і в б’юті-рутину, допоможе новенький CLIPSE BEAUTY BOX.
Два роки тому Алла Барановська, інфлюенсерка і засновниця мережі салонів краси CLIPSE, вирішила, що щасливих дівчат має бути більше. Так з’явився б’юті-бокс, в якому зібрані найкраща косметика та засоби для догляду від КERASTASE, ВАВOR, Dr.Jart, GENOSYS, GIVENCHY, ELEMIS і безлічі інших брендів.
З кожним сезоном тиражі CLIPSE BEAUTY BOX збільшуються. Зростає і попит. Все завдяки унікальній можливості отримати понад 20 продуктів від світових та локальних брендів із економією до 70%. Бокси (як і раніше) були розкуплені за перші дні продажів.
У кожному з трьох видів боксів — silver, gold, platinum — є універсальний і якісний домашній догляд для обличчя, волосся і тіла, аромат Givenchy Irresistible, а також унікальні бонуси. У новому боксі з’явилися хіти продажів української марки Marie Fresh Cosmetics і сертифікати від бренду одягу Infanta Liza, що свідчить про продовження традиції підтримки локальних виробників .
Головний приз для всіх власників CLIPSE BEAUTY BOX — шанс отримати від міжнародних партнерів Rixos Premium Belek і Anjana SPA Belek тижневий тур на двох з програмою «все враховано».
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: