Кілька днів тому, 28 березня, відбувся дебютний закритий показ українського бренду MORANDI для представників преси та медійних клієнтів у просторі бутик-готелю «Воздвиженський». Бренд презентував колекцію Renewal сезону SS`24. Серед гостей — Євгенія Власова, Ілона Гвоздьова, Євген Єрьомін, Яніс Степаненко.
Приміщення було наповнене ароматами перших весняних трав, що колишуться від подиху теплого вітру, моху і вологої родючої землі, ніби розповідаючи про надії нового початку та світла.
Основою колекції став натуральний льон. У складі преміумколекції були представлені класичні тренчі, брючні костюми з жилетом та брюками палацо, мідісукні, сукні у стилі сафарі, комбінезони та стильні жакети. Основні кольори — темно-синій, бежевий, коричневий, а також охра та оливкові кольори.
Елегантності й романтизму виробам із колекції надають ґудзики з натуральної мушлі, бахрома, квіти та елементи ручної роботи.
Креативна директорка та стилістка Крістіна Білоус доповнила образи моделей вуалями, прозорим шовком, сіткою та прикрасами. Для цього показу спеціально створили ботфорти з сітки.
Відкривала показ топмодель Дарія Швець, а закривала — Тетяна Брик. Фінальним акордом став вихід власниці та дизайнерки бренду Алли Коваленко разом із топмоделями.
Janeuary
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: