У ресторані «Маяк» відбулася звана вечеря Luxury Concept Dinner. До слова, Luxury Concept Club — це інтелектуальний клуб успішних людей, які хочуть ретельніше ознайомитися з історією різних брендів — від виробництва до маркетингового позиціонування.
Luxury Concept Club проводить серію закритих бізнес-заходів, метою яких є презентація преміальних брендів, неформальне спілкування представників партнерських компаній із VIP-гостями, якісний нетворкінг та інші ексклюзивні можливості.
Вечеря Luxury Concept Dinner відбулася в колі елегантних гостей і вишуканих брендів.
На головному вході в ресторан чекали 2 нові Audi RS Q8, які надав партнер вечора — Ауді Центр Київ Південь — лідер продажів і сервісного обслуговування цієї марки в Україні.
Зустріч гостей проходила під музичний акомпанемент Євгенії Червоножко.
Для заходу шеф-кухар «Маяка» розробив особливе меню для кожного виду віскі Glenfiddich. Страви створювалися під легендарний шотландський 12, 15 і 18-річний віскі, а також під Glenfiddich project ХХ. Під час дегустації амбасадор бренду Олександр Івченко розповів присутнім захопливу історію про появу напою.
У зоні Welcome Drink упродовж вечора був запропонований аперитив — фірмовий коктейль Glenfiddich Luxury Concept Coctail, спеціально розроблений для заходу. Також присутніх частували чорною і червоною ікрою від компанії Caviar Kyiv — найбільшого дистриб’ютора преміальної чорної і червоної ікри в Україні.
По-справжньому чарівну і вишукану атмосферу події забезпечила студія флористики та декору Exotic Flower на чолі з Оленою Єременко.
Гостям вечора презентували розкішні годинники від Omega і Breguet, які ексклюзивно представляє в Україні Crystal Group. Експерт компанії, Вадим Медведєв, поділився вражаючою історією про унікальні аксесуари, продемонстровані під час заходу.
У ході заходу відбувся розіграш цінних подарунків.
Офіційним партнером вечора став глянцевий журнал Luxury Concept Magazine, який засновано спеціально для реклами та презентації брендів у преміальному сегменті на території України і за її межами.
Також серед партнерів події — бутик нішевої парфумерії BROCARD Niche Bar;
Nescens — космецевтична антивікова лінія із догляду за шкірою, створена в лабораторіях всесвітньо відомих швейцарських клінік Женольє;
MG group — адвокатське об’єднання, яке відповідає високим міжнародним стандартам юридичної практики;
Iustum Solution — новий майданчик InDoor відеореклами на екранах інноваційних настільних зарядних пристроїв.
Команда Luxury Group Ukraine висловлює окрему подяку ресторану «Маяк» та піар-директору мережі ресторанів FM GROUP — Карині Богдановій
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: