«Фантастичний» каталог METRO, створений за допомогою штучного інтелекту
Компанія використала штучний інтелект як креативний інструмент для розробки віжуалів.

Загалом штучний інтелект достатньо активно застосовують у маркетингу, зокрема для персоналізації роботи з клієнтами. Проте чи не вперше в Україні його використали саме з такою метою.

Звідки ідея?

Від початку повномасштабної війни «METRO Україна» сфокусувала свою діяльність на підтримці країни: оперативно скоригувала логістику, відновила імпорт, надала тонни допомоги гуманітарним фондам і військовим частинам. Тож під час роботи над каталогом першочерговою метою було зробити його релевантним і цікавим саме для наших людей. І, власне, українці й стали головним натхненням незвичного виконання. Вони щодня творять справжні дива й демонструють усьому світові свою фантастичність. А тому й каталог мав бути неймовірним. Так, з’явилася ідея попрацювати зі штучним інтелектом. А саме розробити з його допомогою візуальну частину каталогу домогосподарства.

«Вийшло справді дивовижно. На обкладинці і сторінках каталога розлилися пінні хвилі, простягнулися долини зі спонжів, звелися гори з рушників, а в небі поплили хмари з мильних бульбашок. Саме так штучний інтелект «побачив» домогосподарство українців», — відмічає CMO «METRO Україна» Павло Кожухар. Насолодитися цими фантастичними пейзажами можна в новому каталозі METRO вже з 9 листопада.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: