Гід по класичному живопису від Насті Каменських у новому кліпі «Обіцяю»
Розпитали співачку про кожен із втілених образів.
С

ьогодні NK | Настя Каменських презентувала кліп на нову україномовну пісню «Обіцяю». Трек сповнений найніжнішими почуттями, адже в ньому співачка освідчується в коханні. За задумом режисерів Дениса Манохи та Максима Шелковникова, відео стало втіленням репродукцій шедеврів великих художників різних епох. Майстри увічнювали свої почуття за допомогою картин – так само робить і Настя Каменських у своїй новій роботі.

Співачка постає в образах Мони Лізи, Фріди Кало, Олімпії з картини Мане, уособлює дівчину з перловою сережкою Яна Вермеєра, Леді Ліліт Данте Габріеля Россетті, втілює одну з богинь веселощів і радості з картини «Весна» та Венеру Боттічеллі. Є в кліпі й посилання до соняшників Ван Гога та інших відомих робіт. «За кожним образом криється своя історія, яка несе символізм і має особливий сенс, який безпосередньо пов’язаний з особистою історією кохання. На кожній з картин, обраних для кліпу, жінки, зображені на них, уособлюють різні архетипи», – каже співачка. Детально розповідаємо, чому була обрана саме та чи інша картина і що Настя намагалася цим сказати.

«Мона Ліза», Леонардо да Вінчі
Напевно, найзагадковіша жінка в історії, таємниця посмішки якої розбурхує свідомість кожного, хто хоч раз бачив зображення Джоконди. Як і Мона Ліза, в своєму образі Настя Каменських залишає загадку і недомовленість, відповідь на яку у кожного свій.

«Леді Ліліт», Данте Габріель Россетті
Леді Ліліт – збірний образ багатьох жінок, з яких художник відтворив свій ідеал. У відео Настя Каменських уособлює втілення бездоганної краси для свого коханого.

«Олімпія», Едуард Мане

Мабуть, одна з найскандальніших картин французького художника. Таку славу вона здобула за відвертість, з якою зобразив Олімпію, але найвидатнішим в роботі є пронизливий погляд, яким вона вдивляється в кожного: ніби намагається розкрити всі таємниці. З’явившись в образі Олімпії, Настя демонструє духовну і емоційну відвертість і щирість перед своїм коханим. Вона готова відкритися йому з усіма своїми достоїнствами і недоліками.

«Народження Венери», Сандро Боттічеллі
В римської міфології Венера вважалася богинею любові, краси і процвітання. У кліпі ця композиція передана в деталях, а Настя уособлює саму любов. Символізм – в моменті зародження того самого почуття між Настею та її коханим, а також благословення союзу згори.

«Весна», Сандро Боттічеллі
На картині Сандро Боттічеллі втілені два види любові: земної і вищої, тобто всеосяжної і безумовної. Саме останню символізує ліва частина картини, на якій зображені три грації, які вважалися богинями веселощів, любові і краси. Їх інтерпретацію можна побачити в кліпі «Обіцяю». Цей фрагмент передає щирість почуттів і їх вищу цінність для Насті.

Автопортрет Фріди Кало
Фріда Кало відома своїми картинами в стилі сюрреалізму. На множинах робіт она зображувала себе в момент найглибших переживань. Через все своє життя вона пронесла безумовну любов до Дієго Рівера. Вона була його коханої і музою, він для неї – цілим всесвітом. Уособлення Фріди в арт-відео означає любов, яку ніщо не здатне похитнути.

«Золота Адель», Густав Клімт
Адель Блох-Бауер, зображена на картині Густава Клімта, була його коханою, незважаючи на те, що була заміжня. На створення картини пішло 4 роки, а результат перевершив всі очікування: портрет вважається однією з найбільш значущих робіт художника. У кліпі «Обіцяю» образ Адель уособлює те, наскільки любов дарує творчу енергію і служить натхненням для створення шедеврів, непідвладних століттям.

«Створення Адама», Мікеланджело
Центральний елемент картини – руки, що тягнуться одна до одної, які є символом обдарування людині душею й гігантською творчою енергією. У кліпі цей момент також є одним з основних, а Настя звертається до коханого з ніжним визнанням. У кліпі історія великої любові залишається за кадром, а глядачеві дається лише тонкий натяк.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: