Гламур і золото очима Олів’є Рустена на показі чоловічої колекції Balmain
П

ісля чотирирічної перерви дизайнер Олів’є Рустен організовує потужний показ чоловічої колекції модного дому Balmain. Fierce — що у перекладі звучить як «Лють» — головний меседж, який несе у собі дизайн актуальної лінійки образів, не тільки чоловічих, а й жіночих. Рустен вирішив, що саме зараз найліпший момент, коли його яскраво оздоблені, вишукані, злегка екстравагантні і взагалі неоднозначні чоловічі моделі повинні повернутися на подіум.

«Після чотирирічної перерви я змінився», — каже Рустен. — Дім змінився у певнім сенсі. Навіть якщо я залишив свою ДНК й ідентичність, відбулася еволюція».

Його французький акцент не завжди чіткий і розбірливий, такі самі акценти присутні і в його дизайнах, насичених смугами, сяючими позолоченими ґудзиками, нитками перлів та рваними лініями.

Протягом 13 років роботи у французькому кутюрному домі Рустен настільки успішно поєднав власну ідентичність із тією, що створив П’єр Бальман 1945 року, що багато клієнтів просто не знали про існування бренду до його приходу. Це й зрозуміло, адже до приходу Рустена обіги Balmain становили всього €20 млн. Нині вони переважають €300 млн, а отже, впізнаваність та популярність бренду неабияк виросла, що реалізувалося у 44 бутики по всьому світу.

Стиль Balmain вражає своєю екстравагантністю та сміливістю. Рустен стверджує, що аудиторія бренду — як 20-річні попзірки, так і модники за 50. Його клієнти прагнуть логотипів, вони хочуть джинсу, шкіри, блейзерів з широкими плечима і глибоким V-подібним вирізом та яскравих золотих ґудзиків.

Рустен відчуває, що уявлення про чоловічу моду змінилося протягом останнього десятиліття, і сьогодні чоловік почувається гордим і впевненим, маючи гардероб, подібний до своєї дівчини. Так, формується відчуття єдності і відсутність страху перед своїм жіночим боком.

Отже, якщо колекції чоловічого вбрання Balmain іще десятиліття тому драпірували військовими вишивками, зараз вони включають все більше елементів, запозичених із жіночого гардероба. І, звісно, гламур у широкому розумінні цього поняття — як базовий акцент для прояву індивідуальності крізь одяг.

Еволюція бренду врешті реалізувалася безпосередньо у новій колекції FW`24. Ця лінійка чоловічого вбрання Balmain є відносно стриманою і спирається на яскраві принти африканських художників замість яскравих деталей, а також акцентує на костюмі, наближеному до класичних силуетів, що стрімко стає ключовим образом чоловічої моди нового сезону.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: