HOT COUTURE: лукбук нової колекції FROLOV
Поєднання символіки українських вінчальних обрядів, прихованої сексуальності італійського кіно, еротизму творів художників-примітивістів XX століття.

Задум нової колекції FROLOV зародився до початку повномасштабного вторгнення. «Якщо бути відвертим, то вона зовсім не така, якою мала бути», — каже Іван Фролов.

За кілька місяців колекція HOT COUTURE набула десяток нових значень, перевтілень і надихалась різними, інколи суперечливими явищами: символікою українських вінчальних обрядів, еротизмом творів художників-примітивістів XX століття, декоративним орієнталізмом XІX століття, українськими художниками, які належали до першої хвилі еміграції до Парижа у XX столітті, прихованою сексуальністю італійського кіно, білих телефонів 30-х років.

«Для створення речей наші майстри використовують безліч кутюрних технік, технологій, матеріалів, що ототожнює FROLOV із високою модою. Офіційно ми ще не є брендом haute couture, але з дитинства мені здавалась дуже дотепною гра слів: коли haute на слух сприймається як hot. У нашому випадку це не помилка, а іронія, яка найвлучніше описує незмінну стилістику нашого бренду — ми продовжуємо досліджувати сексуальність і створювати гарячі, відверті, але вишукані образи. Відтепер ми двічі на рік будемо випускати наші HOT COUTURE колекції під час кутюрного тижня моди, а також дві ready-to-wear колекції», — додає Іван Фролов.

Кампейн колекції зняла фотографиня, креативна директорка та візажистка Sasha Gymn. Його основна ідея полягала в тому, щоб знімати моделей навколо манекена, якого важко відрізнити від реальної людини. В місці, яке могло б мати такий вигляд, ніби це відбувається в інтер’єрах України 90-х років.

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: