Хвилі, медузи і вишукані десерти: тур новим бутиком Louis Vuitton у Токіо
Ще одна чудова нагода завітати до Японії, коли нарешті відкриють кордони.

Незважаючи на пандемію, дім Louis Vuitton представив новий інноваційний флагманський магазин Ginza Namiki в Токіо. Авторами проєкту стали дизайнери-віртуози Джун Аокі та Пітер Маріна.

Найдивовижніший аспект ремонту — скляна частина будівлі, яка вигинається навколо кута вулиці та створює ілюзію морської хвилі. Водночас монолітний і текучий калейдоскопічний фасад надає «освіжаюче полегшення» суворому міському пейзажу мегаполіса.

Вражає не лише екстер’єр будівлі, який нагадує хвилі води, але й інтер’єр. Інноваційний простір з кафе Le Café V, що є черговою колаборацією бренда з відомим шеф-кухарем Йосуке Суги — учнем легендарного Жоеля Робюшона, який має 32 зірки Мішлен.

Мріємо полетіти до Японії та побачити оновлений бутик наживо, ну а поки запрошуємо на віртуальний тур.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: