Історія бренда DevoHome у межах спецпроєкту UFW — Action: Sustainable Fashion
Одяг та домашній текстиль із конопляного волокна.

Тканини з конопель є дуже популярним матеріалом як серед сталих брендів, так і серед споживачів. Процес вирощування, обробки та подальшого використання конопляної сировини є максимально етичним стосовно довкілля та людей.

Саме тому sustainable-виробники дедалі частіше використовують цю тканину для створення одягу. Ба більше, висока якість та екологічні властивості цього матеріалу є дуже затребуваними сьогодні. 

Процес роботи із коноплею як сировиною для виготовлення текстилю все ще досить дорогий і складний. Однак Україна має всі шанси працювати у цьому напрямку текстильної промисловості  через сприятливі для цього умови і традиції. 

Бренд одягу та домашнього текстилю із конопляного волокна DevoHome відновлює екосистему ідентичності, орієнтуючись на інновації та переосмислення українських традицій.

Засновниця бренда, Оксана Дево

Команда бренда вже сьомий рік поспіль продовжує підтримувати 12-ту і 14-ту цілі програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (відповідальне споживання та збереження морських екосистем).

 «Ми перші у світі, хто розробив та пропонує інноваційне хутро на основі нетканого волокна із конопель як замінник натурального та екохутра», – розповіла засновниця бренда Оксана Дево.

Інноваційний матеріал HempFur замінює тваринне й синтетичне хутро і за своїми властивостями придатний для пошиття конопляних шуб. Окрім того, бренд виробляє натуральний конопляний утеплювач, який використовують для пальт, жакетів і жилетів.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: