Історія бренда Ochis у межах спецпроєкту UFW — Action: Sustainable Fashion
Унікальні екологічні окуляри, зроблені з кави.
О

днією з найбільших проблем швидкої моди є перевиробництво одягу та аксесуарів. Швидкоплинність трендів призводить до зниження якості продуктів та безвідповідального використання ресурсів планети.

Київський бренд Ochis, який був заснований у 2018 році Максимом Гавриленком, змінює ситуацію в Україні. Ochis — це перші екологічні окуляри, зроблені з кави. На меті в Максима було створити справді унікальний, екологічний продукт, що зможе повністю замінити швидкі одноразові рішення. Так виникли окуляри, які є на 100% біорозкладними та створені з натуральних олій і переробленої кавової макухи, зібраної в київських кав’ярнях.

Ба більше, процес виробництва також є повністю екологічним. 15-річний досвід роботи з оптикою та інноваційний підхід допомогли засновнику розробити прототип перших у світі окулярів із кави, під час створення яких не відбувається викиду CO2 в атмосферу. Насьогодні кожна оправа проходить 39 етапів ручної обробки, аби стати ідеальною парою Ochis.

Філософія Ochis — натуральність та екологічність.

«Я почав вивчати психологію людини, і це наштовхнуло мене на усвідомлення проблеми світового переспоживання та забруднення пластиком. Мені хотілося віднайти такий матеріал, який уже нікому непотрібен, а при повторному використанні здобув би нову цінність», — коментує засновник бренда.

Сьогодні команда Ochis працює над розвитком та поліпшенням як процесів виробництва, так і моделей окулярів. Бренд сповідує ідею сталого бізнесу, свідомого споживання та відмови від швидкої моди, наголошуючи на тому, що одна пара екологічних окулярів — краще, ніж велика кількість дешевих пластикових моделей.

«Екологічність − це не про ставлення людей до предметів, це ймовірніше про стосунки людей і природи. Тому, віддавши перевагу екологічності, ви побачите зміни, які створюєте самі».

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: