Історія бренда the Coat by Katya Silchenko у межах спецпроєкту UFW — Action: Sustainable Fashion
Компанія є прикладом того, як мода уповільнюється, створюючи продукт в лімітованій кількості, без залишків.

Сучасний світ перевантажено зайвим одягом. Період розквіту швидкої моди дав клієнтам доступ до дешевих речей, кількість яких значно перевищувала ту, якої ми насправді потребуємо. Швидкоплинність трендів не могла не вичерпати певні природні ресурси.

Саме тому сьогодні рух sustainability став новою необхідністю нашого життя. Так вважає Катя Сільченко, засновниця та дизайнерка prêt-à-porter бренда жіночого одягу the Coat by Katya Silchenko. Компанія є прикладом того, як мода уповільнюється, створюючи продукт лише в необхідній кількості, без залишків.

Бренд The Coat by Katya Silchenko був заснований у 2014 році. Джерелом натхнення дизайнерки стали жінки навколо: сильні, пристрасні й делікатні водночас. Катя Сільченко ще задовго до того, як fashion-індустрія прийшла до комунікації усвідомленого споживання, дуже ретельно планувала попит на свої колекції. Філософія вдумливого та відповідального виробництва є невід’ємною частиною загальної філософії бренда. 

Сьогодні the Coat by Katya Silchenko майже не має стоку і ніколи не проводить total sale, оскільки команда індивідуально працює над кожним замовленням, прораховуючи всі витрати на створення образу.  

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: