У Парижі активно вирує Тиждень високої моди. Найочікуванішою подією стала презентація дебютного кутюрного шоу Balenciaga, першого за 53 роки існування бренду.
читайте також
Цікаво, що перед цим його представники видалили геть усі публікації в акаунтах в Instagram, Twitter та Facebook. Раніше так само вчинив інший бренд, який належить компанії Kering, — Bottega Veneta.
Як запевнив креативний директор Демна Гвасалія, цим рішучим кроком він хотів підкреслити важливість нової сторінки в розвитку бренду, де не варто відволікати шанувальників на попередні доробки. Наразі всі 63 образи розміщені в Іnstagram-акаунті Balenciaga.
Серед перших колекцію побачили акторка Сальма Гаєк, гонщик «Формули-1» Льюїс Гемілтон, а також Белла Хадід, Анна Вінтур та Едвард Еннінфул. У front row був присутній і Кан’є Вест. Він за звичкою натягнув на себе маску-мішок, але впізнати його було легко.
Колекція демонструвалася у повній тиші, де ніщо не відволікало від перегляду образів (хіба стукіт підборів).
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: