Тиждень чоловічої моди в Парижі триває, а вихідні запам’яталися шоу Kenzo, знаковим для компанії. Це дебютний показ нового креативного директора бренду, японського дизайнера Ніґо. Підтримати друга приїхали Кан’є Вест із коханою Джулією Фокс і Фаррелл Вільямс із родиною.
Фани Фаррела одразу ж звернули увагу на його кастомні окуляри. Аксесуар від ювелірного бренду Tiffany & Co. виконаний із золота, 61 діаманта та 2 смарагдів. Подейкують, що це перша річ з його колаборації з Kenzo, яку представлять незабаром.
Показ у Galerie Vivienne насамперед запам’ятався фантастичними квітковими принтами, зокрема з червоними маками за ескізами засновника бренду Кензо Такади, костюмами у клітинку, беретами та об’ємними бомберами із зображенням тигра.
Цікаво, що ця локація була обрана невипадково: саме тут Такада представив свою першу колекцію в 1970-му, і це шоу — данина його пам’яті.
Зібрали найефектніші образи колекції.
Фото: Vogue.сom
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: