чора стартував 72-ий Каннський кінофестиваль. В аеропорту Ніцци папарацці вже встигли зустріти Джуліанну Мур, Зої Салдану та Памелу Андерсон. Відомі красуні починають підготовку до виходу на червону доріжку за допомогою незмінного офіційного візажиста фестивалю – L’Oreal Paris.
Відомий у всьому світі косметичний бренд любить балувати своїх клієнток ексклюзивними лімітованими колекціями, присвяченими Каннському кінофестивалю. У минулому році кожна охоча могла покласти собі в косметичку помаду бездоганного кольору з красномовною назвою «Червона доріжка». А у 2017-му всім запам’яталася оксамитова упаковка.
Цього разу L’Oreal Paris випустив культову туш Volume Million Lashes в унікальному дизайні, а також помаду Color Riche у двох відтінках – ніжному рожевому й класичному червоному. «Пальмова гілка», символ кінофестивалю, прикрасила упаковку й саму помаду з сатиновим фінішем.
Що ж, вії нафарбовані, а губи ідеального кольору. Червона доріжка чекає на вас!
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: